pdf

e-book

pdf

e-book

یک کتاب در مورد موتورهای کوچک الکتریکی

اسلام به دوستان همیشگی خودم و بازدید کننده های جدید
ابتدا طبق معمول از بروز رسانی دیر به دیر وبلاگ از شما عذرخواهی می کنم که به علت مشغله زیاد من می باشد.
لازم می دانم به چند موضوع ضروری اشاره نمایم :

۱- لطفاْ در صورت علاقه مندی به مطلع شدن از بروز رسانی وبلاگ و یا دریافت آخرین اخبار در منوی سمت راست نام و ایمیل خود را وارد نمایید. 
۲- لطفاْ با درج نظرات خود من را در پربارترشدن وبلاگ کمک نمایید.
۳- در صورت تمایل به درج لینک می توانید لینک یا آدرس وبلاگ یا سایت خود را به من ایمیل نمایید.
۴- مجدداْ در خواست می کنم از درج نظرات متفرقه خودداری نمایید.

۵- لطفاْ ای میل های بروز رسانی من را برای دیگر دوستان خود ارسال نمایید تا آنها هم از مطالب این وبلاگ استفاده نمایند.

۶- فرهنگ حرفه ای ایجاب می کند که از درج مطالب وبلاگهای دیگر بدون درج ماخذ و یا اجازه آنها خودداری نمایید.

در اینجا یک کتاب را برای دانلود گذاشته ام که در مورد موتورهای الکتریکی کوچک به تفضیل به بررسی پرداخته است و برای درس ماشین مخصوص مرجع مناسبی است و امیدوارم مورد استفاده واقع گردد. لطفاْ هنگام دانلود از نرم افزارهای مدیریت دانلود استفاده نکنید و آنانرا غیر فعال نمایید (حجم کتاب حدوداْ ۱۲ مگابایت می باشد)


http://rapidshare.com/files/114410922/Handbook_of_Small_Electric_Motors.pdf.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد