pdf

e-book

pdf

e-book

دانلود رایگان کتاب رمان عاشقانه یک لحظه روی پل از ر.اعتمادی

هر چی که اسمش باشه مهم نیست تورج! من خیلی احساس پاکی میکنم،آنقدر تو را دوست دارم که حس میکنم پاکترین و شفاف ترین موجود روی زمینم،دلم میخواهد هیچوقت بکسی دروغ نگم .....
تورج پکی به سیگارش زد و گفت ؟
پس من باید آدم خیلی خوشبختی باشم که تو را پیدا کردم ! ... شاید این خواست خدا بوده ، شاید میخواد جبران ظلمی که در حق من شده بشه !....
کلمات مثل خمیر در دهان من و تورج در هم آمیخت ، ......
گزیده ای از یک لحظه روی پل از ر.اعتمادی


ردیف نام کتاب توضیحات دانلود کتاب موضوع حجم دریافت
626 یک لحظه روی پل -- بخش اول ر .اعتمادی رمان 2.8 mb دانلود
627 یک لحظه روی پل -- بخش دوم ر .اعتمادی رمان 3.2 mb دانلود
628 یک لحظه روی پل -- بخش سوم ر .اعتمادی رمان 3.3 mb دانلود
629 یک لحظه روی پل -- بخش چهارم ر .اعتمادی رمان 2.6 mb دانلود

Password  : www.aryabooks.com


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد