pdf

e-book

pdf

e-book

بهارک رقیه مستمع/ دالان بهشت نازی صفوی/ حیم عشق رویا خسرونجدی


از درمانگاه که بیرون آمدم با خودم گفتم حالا که مادر نیست،بهتراست به خانه ی امیر بروم . از گرما و ضعف داشت حالم به هم میخورد،مثل آدمهای گرسنه از درون می لرزدیم ، دلم مالش می رفت و چشم هایم سیاهی . اصلا فکر نمیکردم مسمومیتی ساده آدم را این طور از پا درآورد . چند بار پشتهم زنگ زدم . ثریا که در را باز کرد کیفم را انداختم توی بغلش و با بی حوصلگی گفتم : .....
بخشی از  دالان بهشت نوشته نازی صفوی

او آمد ، اما با لباسی دیگر چهره اش در اولین لحظات نا آشنا می نمود ، ولی لبخند زیبایش او را همان آشنای قبلی معرفی میکرد . به محض دیدنش جلو رفتم بارها نزد خود این صحنه را تجسم نموده و برخوردم را تمرین کرده بودم . با اینحال مطمئن هستم که باز چهره ام مرا بی نهایت دستپاچه نشان میداد و صدایم از شدت هیجان می لرزید.سلام کردم . نگاهش طور خاصی بود ، گویا برایش آشنا بودم ولی صدایش پر از تردید بود....
گزیده ای از کتاب حریم عشق رویا خسرونجدی


ردیف نام کتاب توضیحات دانلود کتاب موضوع حجم دریافت
675 بهارک رقیه مستمع رمان 838 kb دانلود
676 چه کسی پنیر مرا جابجا کرد اسپنسرجانسون داستانی 221 kb دانلود
677 دالان بهشت نازی صفوی رمان 4.6 mb دانلود
678 حریم عشق رویا خسرو نجدی رمان 2 mb دانلود

Password  : www.aryabooks.com


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد