pdf

e-book

pdf

e-book

رمان کامل بامدادخمار اثر فتانه حاج سید جوادی – پروین

مگر از روی نعش من رد شوی
این طور حرف نزنید مامان ، خیلی سبک است . از شما بعیده است . شما که میدانید من تصمیم خودم را گرفته ام و زن او میشوم
پدرت ناراضی است سودابه . خیلی از دستت ناراحت است
آخر چرا؟ من که نمیفهمم . خیلی عجیب است ها ! یک دختر تحصیل کرده به سن و سال من هنوز نمیتواند برای زندگی خودش تصمیم بگیرد؟نباید خودش مرد زندگی خودش را انتخاب کند؟
چار می تواند . یک دختر تحصیلکده امروزی می تواند خودش انتخاب کند . ولی نباید با پسری ازدواج کند که خیلی راحت دانشگده را ول می کند و می رود دنبال کار پدرش . نباید زن پسری شود که با این ثروت و امکاناتی که دارد،که می تواند پسرش را به بهترین دانشگاهها بفرستد،به او بگوید بیا با خودم کار کن ، پول توی گچ و سیمان است . نباید زن مردی بشود که پدرش اسم خودش را هم بلد نیست امضاء کند ، سودابه در زندگی فقط چشم و ابرو که شرط نیست . پدر تو شبها تا یکی دوساعت مطالعه نکند ، خوابش نمیبرد . تو چه طور می توانی با این خانواده زندگی کنی؟با پسری که تنها هنر مادرش این است که غیبت این و آن را بکند ....
قسمتی از اول بامدادخمار  نوشته فتانه حاج سیدجوادی - پروین

ردیف نام کتاب توضیحات دانلود کتاب موضوع حجم دریافت
749 بامداد خمار جلد یک فتانه حاج سید جوادی - پروین رمان 2.1mb دانلود
750 بامداد خمار جلد دوم فتانه حاج سید جوادی - پروین رمان 2.1mb دانلود
751 بامداد خمار جلد سوم فتانه حاج سید جوادی - پروین رمان 2.2 mb دانلود
752 بامداد خمار جلد چهارم فتانه حاج سید جوادی - پروین رمان 3 mb دانلود

Password  : www.aryabooks.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد